4 Eylül 2012 Salı

Benim Dünya'm

Bugünden falan bahsetmicem sana. O'nu anlatıcam sadece. O'nu ne kadar seviyorum ? Bunu nasıl açıklayabilirim? Aslında ben de bilmiyorum. Sanırım et ve tırnak gibi veya damar ve içindeki kan gibi. O olmazsa diğeri olmaz ya hani.. Ya da bir göz bakmak zorundadır ya hani nasıl diyim insan nefes almalıdır ya da bir kuş uçmak zorundadır ya veya bir yıldız parlamak zorundadır. Parladıkça yıldız değildir ya bi bebek hani ağladıkça bebektir. Bir kalp sevmek zorundadır ya.Onun gibi sanırım.Ben de O'nu sevmek zorundayım.Eğer mutlu olmak istiyorsam, gülmek istiyorsam,O'nunla olmak zorundayım.Mesela dünya.. Yer çekimi oldukça vardır,ağaçkakan ağaç deldikçe ağaçkakandır,renkler görüldükçe renktir,kitaplar okundukça işe yarar,bir parfüm koktukça parfümdür,kalem yazdıkça kalem..Ben? sevdikçe benim. Aşık oldukça, mutlu oldukça,'O' oldukça benim. Anlatabildim mi bilmiyorum ama ben O oldukça yaşıyorum.Ben O'nu  çok seviyorum...Hayat diyorum sana.Dünya diyorum ama sadece Benim Dünya'm..

(Emine)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder